En gång till

 
Sitter i skrivande stund med en kopp kaffe bredvid mig och försöker piggna till. Hallåå? Klockan är bara halv 4. Jag är så trött så att jag har huvudvärk. Efter jobbet var jag hos frisören.. (igen!!). Jag vet inte om jag någonsin kommer bli nöjd? Jag kan inte sätta fingret på vilken färg mitt hår egentligen har. I dagsljus skiftar det grönt och i vissa ljus är det fortfarande guldigt/gult. Så.. nu har jag fått ännu en tid inbokad nästa vecka. 
Det är första gången hos frisör som jag faktiskt är missnöjd över håret. Har aldrig någonsin gjort ett omjobb förut och nu helt plötsligt är jag så jobbig så jag ska dit en tredje gång. Pinsamt!
 
 
 
carina

åh så fin tröja!

Svar: åh tack!
emmajjohanssson.blogg.se

2014-11-20 @ 17:34:08 
URL: http://carinakl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0