Mitt liv just nu

 
Jag har länge varit så sugen på att börja blogga igen. Men, jag har tyckt det varit jobbigt med allt gammalt som ligger på bloggen. Därför har jag valt att ta bort allt från 2009 till någon gång år 2012. Detta för att det har hänt otroligt mycket i mitt liv sedan dess och jag känner mig obekväm med mycket jag har lagt ut och skrivit här.
 
Det har hänt både negativa och positiva saker under dessa år, men jag har kvar något utav det viktigaste, min underbara pojkvän som jag sedan 1,5 år sedan nu även är sambo med! Vi bor i en supermysig lägenhet mitt i "lilla" stan här. Jag älskar att den är gammaldags, stor och framför allt ljus med stora fönster!
 
Jag har varit på typ botten med min hälsa, men just nu mår jag verkligen super och jag är så glad över allt positivt som hänt! Jag har träffat nya vänner som jag tycker om så himla mycket och även behållt gamla, trots flytt. Jag har ett jobb jag trivs så otroligt bra med och jag är bara glad för allt nu. Lite extra glad för att det snart är jul, vilket ska bli så mysigt. ♥
 
Nicole

Du är en underbar vän! ❤️

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack detsamma! ♥
emmajjohanssson.blogg.se

2014-11-09 @ 21:31:01 
Katarina

Bästa, finaste Emma! Kramar till dig.

Svar: Vad roligt att du fortfarande kikar in här! Massa kramar till dig!
emmajjohanssson.blogg.se

2014-11-10 @ 09:03:47 
URL: http://katarinaratcliffe.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0