Ny telefon

 
När vi var i Stockholm för några veckor sedan så passade jag på att köpa mig en ny telefon. Måste bara varit jag som fortfarande körde på en Iphone 4? Hehe, jag var nöjd med den! Men, nu har jag bytt helt och hållet. Eftersom jag sällan bär med mig kameran nu för tiden, så ville jag istället ha en telefon med bra kamera. Valet föll därför på en Sony Xperia Z3 compact.
Kameran är verkligen kanonbra! Så skarpa bilder, nästan bättre än min systemkamera! Däremot är jag mindre nöjd med framkameran. Den är totalt värdelös om jag ska vara helt ärlig. Så, ni som vill ta snygga selfies, välj en annan! ;) Utöver framkameran finns det inget jag är missnöjd över, och jag saknar heller inte Iphone.  
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0