USA - Miami Beach

 
 
Vart ska vi börja? Vet knappt vad jag gjort dessa månader. Jag har jobbat, träffat vänner och varit i USA.
För några helger sedan var vi även uppe i Stockholm då Sebastian gjorde en laseroperation för att slippa linser.
 
Eftersom jag faktiskt inte har tagit så mycket bilder från annat än USA så kommer en hel drös därifrån istället.
 
Vi bodde på Miami Beach, hade hyrbil hela resan och använde den väldigt mycket. Vi åkte och shoppade flera gånger på olika malls utanför Miami, vi var i Everglades på safaritur bland alligatorer, vi åkte till Fort Lauderdale och så var vi såklart på stranden och strosa omkring i Miami Beach. Jag fick en ny favorit när det gäller "snabbmats"restuarang, IHOP. De hade mängder av pannkakor, våfflor, crepes och toasts med omelette. Mumma! Vi shoppade ganska så bra. Mest Ralph Lauren och Tommy Hilfiger. Hittade även en klocka och plånbok från Michael Kors. Kan visa ett inlägg med shoppingen någon dag. Kommer även att komma upp ett inlägg om hur jag upplevde USA. 
 
 
 
Isabella

Fina bilder! :)

Svar: tack snälla! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2014-11-12 @ 10:53:59 
URL: http://isabellashighlights.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0