Clarins - favoriter

 
Jag älskar dessa produkter från Clarins!
 
Dagkrämen är en återfuktande matt kräm. Just nu är jag väldigt torr i hyn så ibland kan den kännas lite för matt. Men har du fet hy så rekommenderas den verkligen! 
 
Foundationen är deras nya "version" av Everlasting. Riktigt, riktigt nöjd med den. Det känns inte att du har på dig foundation 1 minut efter applicering. Den smälter in superbra och är riktigt dryg. Behövs väldigt lite foundation till hela ansiktet. På mig håller den sig även matt hela dagen.
 
Och så har vi mascaran, "Be long mascara". I början tyckte jag inte om den. Den kändes torr. Men efter att ha använt den i några dagar nu så blir den bara bättre och bättre. Den ger långa separerade fransar. Avskyr när fransarna blir tjocka och klumpiga.  
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0