Update!

 
Ursäkta min frånvaro. Har verkligen inte haft tid det senaste. Men, idag gör jag inget speciellt alls och det är sååå skönt! 
 
Har så gärna velat blogga om shopping och lite annat då vi varit iväg och shoppat en del den senaste månaden. Men, som sagt har inte tiden riktigt funnits, så jag får nog skippa några veckor tillbaka. MEN, jag har i alla fall precis fotat det jag inhandlat den senaste veckan. hihi! Tycker det är något som är roligt att läsa om på andra bloggar.
 
Jag kommer visa allt det i lite olika inlägg :]

Vi börjar väl här med en dagens. Dessa vita byxor är från h&m! Endast 99kr.
Har nog aldrig hittat ett par så billiga byxor som sitter bra innan.
Här nedan är även två bättre bilder på mitt avklippta hår! Är så nöjd med det! Var även hos frissan i veckan och gjorde ljusa slingor.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0