Cinque Terre

 
En av de mest fantastiska resor jag gjort är i Italien.
Jag har varit på en del olika ställen där så som; Lignano, Venedig, Rom, Livorno, Pisa, Cinque Terre och Sardinien (Alghero och Sassari). Den mest vackra och underbara platsen av dessa är utan tvekan Cinque Terre. Det går inte beskriva med ord. Ni måste åka dit och uppleva det.
 
Hittade massor av bilder därifrån som jag aldrig visat. Så jag tänkte dela med mig av dem nu när jag ändå sitter här och drömmer mig bort. Jag vet att jag skrivit om denna plats förut, men jag tror inte jag visat så många bilder!?
Åh, vill mer än gärna åka tillbaka dit! 
 
 
 
Unni

Åh älskar också Italien och Cinque Terre! Var där i tre (!) veckor i somras, men tröttnade inte. Bodde i Levanto som är byn "innan" de 5. Så fint och mysigt!

Svar: Åh, tre veckor!! Gu så härligt! Önskar jag kunde varit där längre.Vi bodde i Pisa, ligger en lite längre bit ifrån med tåg :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-13 @ 08:33:07 
mormor

Jag Glömmer aldrig den resan...Helt underbar

Svar: Visst var den! åh!
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-13 @ 16:29:37 
Unni

Ja, det var det verkligen! Längtar tillbaka när jag ser dina bilder. Ah, vi flög till och från Pisa.

Svar: Åh, jag med! Vill verkligen åka tillbaka dit någon gång! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-18 @ 09:06:52 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0