Söndag - magtröja och högmidjade byxor

 
Nu börjar jag bli riktigt less på min ihållande förkylning. Tji fick jag för att jag lyckades hålla mig ifrån sjukdom längst av alla i min närhet. Jag sov fruktansvärt dåligt inatt vilket resulterade i huvudvärk. Försökte ut och gå en sväng imorse, men jag kom inte så långt. Jag kände redan innan att kroppen inte kändes helt hundra. Hade sett fram såååå emot att träna ikväll, men jag fick helt enkelt hoppa det.
 
Hur som.. Idag har vi firat svärmor. Supergod mat, tårta och spel! ♥
Vi avslutade sedan dagen med storhandling. Egentligen är det värdelöst att handla en söndagskväll när allt är slut. Men denna gång hade vi tur! :}
 
 
Här kommer några fint uppställda bilder på magtröjan och de höga byxorna. (Med ungefär samma pose och min på alla). ;}
 
 
 
elin

fin! Varifrån kommer tröjan? :)

Svar: Tack! Den är från hm! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-22 @ 20:18:37 
URL: http://elinolssonsfoto.blogg.se
ɑ n n i k ɑ

Snyggt!

2015-02-23 @ 19:18:37 
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Alice

Hej! Var har du köpt de svarta höga jeansen? :D

Svar: Byxorna är från h&m:s divided-avdelning :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-03-24 @ 14:06:44 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0