Söndag


Idag fick det bli lite styrka igen,  och nu har vi precis varit ute och gått en sväng.
Åh, börjar bli lite smått nervös inför morgondagen.  Börjar jobba igen efter 3 veckors ledigt.  Ska bli skönt och kul,  men man vänjer sig fort vid att vara hemma. Men,  jag jobbar bara halvtid nu under vintern.  Så inga långa dagar här ;} Längtar dock lite tills allt sätter fart igen.   

Och förresten, jag kommmer nog aldrig gå tillbaka till mörkare hår igen.  Inte på flera år som jag känner nu. Jag tror jag ska vara blond! Däremot kan jag tycka att ögonbrynen blev bättre till det lite mörkare håret.  Men men.. :} 

Elin

Vart jobbar du nånstans? :) Eller vad jobbar du med?

2015-01-13 @ 00:00:39 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0