Pretty hurts

Beauty hurts som min syster skrev.. eller pretty hurts som Beyonce sjunger. 
 
Sedan några år tillbaka har jag haft problem med kost/mat och träning (Började år 2012). Jag tänker inte gå in mer på just det, men någon gång år 2013 tog jag tag i det, och sedan dess kan jag väl säga att det har gått upp och ner under åren. Det är vansinnigt, jag vet. Det är väl ingen mer än familj och sambo som egentligen vet så mycket om det.
 
Hur som helst så vill jag bara säga att just idag. (ja, just idag) så är jag faktiskt nöjd med mig själv och min kropp! Jag har börjat äta mer och jag förbjuder mig inte lika mycket som jag gjort tidigare. Jag har fått mer muskler och även lagt på mig mer fett. Jag har gått upp minst 7 kilo sedan jag vägde som minst. Ibland är det jobbigt, tyvärr. Men idag känns det bara så jävla bra!
 
Därför bjuder jag på några bilder jag knäppte av förut i min nya bikini (top) från Nelly!
Vi fårse hur länge de ligger kvar på bloggen.
 
 
Tänk vad mer mat och träning kan göra!
Nej, jag har ingen vältränad drömkropp, inte det minsta. Men idag är jag nöjd!
 
 
 
 
 
 
 

Follow on Bloglovin







RSS 2.0