Gårdagens träningspass

 
Var så konstigt trött hela dagen igår. Hade tänkt träna redan på morgonen, men jag somnade om flera gånger. Slängde i mig lite kaffe vid 6-tiden sen på kvällen och vid halv 8 kom jag iväg! Körde löpning 45 min. Jobbigaste på väldigt väldigt länge. Löpbandet jag hade räknar allt i brittiska värden och jag hade ingen aning om hur mycket 7 miles/h var så jag sprang i det i 45 minuter. Ökade även lite de sista minuterna. När jag kom hem konverterade jag det till km/h och fick till min förvåning se att jag sprungit i 11,26 km/h. Det är mycket för mig, jag brukar inte springa så fort (tror jag) och absolut inte så långt. Jag brukar ligga på 9,5 km/h. Endast lite ökning gör otroligt mycket. Efter löpningen körde jag styrka med 30 min och sen var jag helt slut. Skönt!
Idag är det nya tag som gäller!
 
Ha en bra dag!
 
Mathilda ♥

Gud så snyggt! :)

Svar: Åh, men tack! :D
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-02 @ 12:55:05 
URL: http://grahnforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0