Here we go!

 
Både igår och idag vaknade jag med härlig träningsvärk. Ni ska veta att det var längesen jag kände av den. Maskinerna på gymmet får jag ingen värk av även om jag blir riktigt trött och utmattad. Så, jag ska försöka börja köra mer "fria" vikter istället för maskinerna då det finns så många fler övningar man kan göra.
Men, den här värken kommer inte från gymmet utan jag har kört träningsvideor hemma för mage, ben/lår och rumpa. Så himla effektivt!
Har även köpt mig en pulsklocka som tar EKG/puls, räknar kcal-förbränning och tid m.m. Kan inte bli bättre! Är verkligen jättenöjd! Så lättanvänd. Den kommer jag ha stor nytta av i vår när jag börjar med intervaller ute. :)
 
Sitter på jobbet nu och skriver detta, därför blir det bara en instagrambild på klockan. Ska ta bättre bilder på den sen!
 
Jeanette - En mammas vardag

Skönt med träningsvärk. Själv var jag med på ett bodypump pass igår kväll och jag har känningar i hela kroppen idag:) Måste verkligen återuppta den träningsformen, för det gör verkligen nytta.

2013-03-20 @ 10:48:52 
URL: http://jiaslife.blogg.se/
Ea

http://jogg.se/Forum/Trad.aspx?subid=31420

2013-03-22 @ 06:29:57 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0